piatok 21. júla 2017

Adieu. Ústí prišlo o brankára Nováka. Lákajú ho na učiteľa

"Futbal končí, život nie," povedal po nedeľňajšej druholigovej dernier s Varnsdorfe. "Na 99 percent išlo o môj posledný zápas."

Posledný len v Ústí? Alebo v celej kariére? Perie sa to v ňom, ale skôr bude platiť druhá varianta.

"Chuť hrať by som stále mal. Cítim sa celkom dobre, ale vedenie sa chce vydať odlišnou cestou, takže sme sa dohovorili inak, "tvrdí švihák ústeckej kabíny. "Ponúkli mi trénovanie s tým, že by som učil aj v škole športovej triedu. Telocvik plus stavkove bonusy niečo, čo mi doplní - snáď nie fyziku, to neviem, "rozrehotal sa budúci učiteľ. "Mám na to pol papiera, ešte potrebujem druhú polovicu."

Len tak nejaká ponuka z sport stavky 2. ligy by ho nezviklala. "Musela by byť veľa zaujímavá, mne už totiž sa nikam moc preč nechce.A keby som niekomu kývol, tu by mi vypadlo trénovanie, pritom s mládežou sa mi spolupracuje veľmi dobre. Aj Nemecko je variant, ale to by zase pri vedení tímu išlo zle časovo skĺbiť. A ani neviem, či sa chcem púšťať do nejakej nižšej triedy, to býva koľkokrát kontraproduktívne, "uvažuje nad svojou budúcnosťou.

Jasno chce mať už počas júna. "V Ústí by som ešte chytal, ale inde neviem…Len by sa môj koniec oddialil o rok o dva," myslí si.

Nováka už v tohtoročnej sezóne z pozície jednotky vytlačil Zdeněk Zacharda. "Vek sa nedá zastaviť, ale v klube s ním počítame," povedal športový manažér Stanislav Pelc. "Trénoval by brankára aj mládežníkov. On by na 2. ligu ešte mal, keby Capala ako v Karvinej, kde to vychytal.Ale už sú tu zase mladí, chceme im dávať šancu. V Chomutove máme Tvrdoň, Marka na našej lovosickej farme. A Zacharda preukázal, že na 2. ligu stačí.


"

Podľa všetkého tak vychytaná nula s druholigovým vicemajstrom Varnsdorf urobila bodku za Novákovou kariérou. "Oni postup urval partiou a srdcom ako my dvakrát pred nimi. A ja kedysi za Varnsdorf odchytal svoj prvý zápas za muža, takže to bolo vlastne symbolické lúčenie, "povedal Novák. "Cítim nostalgiu, ale dojatý nie som, možno mi to dôjde neskôr."

stavkovanie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára