pondelok 10. apríla 2017

Nehovorím, že neznášam škodoradostný ceduľky ...


Aj nikdy nebol veľký fanúšik krikete. Sakra, mal som manželstvo, ktoré trvalo kratšiu dobu, než je testovacie stretnutia. Zdalo sa, že Wagner, s bránkami. Verzia športu z tantrické pohlavia.
Ale to bolo všetko pred Aussies začali mlátenie podľa ceduľky na tohtoročných Ashes. Stal som sa cez noc kriket convert. No Aussie v Británii by mohla odolať trochu svetla škodoradostnú radosť. Je to tak vzácne, že sa dostaneme do pocit nadradenosti na miestnych ľuďoch. Po pravde povedané, mnoho pomste pozri Austrálčanov ako recesívny gén. Díval som sa až toľko nosy od roku pohybujúce sa sem - a to aj ľuďom, kratšie ako ja. Horná-class Briti majú blahosklonnosť chromozóm, pokiaľ ide o protinožcov.Kniha kritik ani raz mi vysvetlil, že "blahosklonnosť" znamená "hovoriť dole".
Takže, keď Austrália boli víťazné, to ukázalo neodolateľné, aby labuť off na Pánovej, inu, panovať ceduľky. narazil som na Shane Warne a my škodoradostnú radosť stereofónne. Boli sme pocit, ako šumivé ako bubliny v našej slávnostné šampanského. Dokonca som mal zábavné flirtovanie s Aggers pri čaji chatu, v ktorej som vysvetlil, že my Austrálčania sú tak vysoko nad Cloud Nine sme museli pozerať sa na to pozrieť.
A potom zrazu, z ničoho, sme sa Broadsided. Doslovne. Unikal v 94 minút pred obedom.Bola to najkratšia prvý smena testovacieho zápas v histórii. "Pomicide!" Nariekal papiere Sydney.
Je zrejmé katastrofálne pravopisná chyba poslal náš kroket tím na ihrisku omylom, my sa domnieval. Ako sa to mohlo stať?
V Austrálii, šport je náboženstvo, zatiaľ čo Briti sú len prvotriedne na front, vtipkovať a šľahanie. Ako národ, naše kontrola reality odrazil. Keby sme boli v lietadle, kyslíkové masky by pád z režijných batožinu skrinky. Národný smútok set v.
Austrálčania v Anglicku snažil dať dojem chrbta kačica, ale teraz prestal chodiť von, aby sa zabránilo neustále rebrovanie.Ale aj tak naše telefóny sú bombardované s jásající textami vyžíva vo ponižujúce demoláciu nášho tímu. "Prečo Aussie zlomiť nohu hádzanie loptičky? Zabudol, že bol pripútaný k nohe "a pod.
Keď som sa chodiť von, budem dávať sám transplantáciu samohlásky, aby sa zabránilo podpichovanie. Moje pery budú schudnúť množstvo samohlásky zaokrúhľovania budem robiť. Alebo môžem len predstierať, že je Kiwi, až kríza prejde
Ale otázka ani Einstein mohol odpovedať je. - to sakra stalo? Niektorí viní premenlivé počasie - Milujem britskej leto, to je môj obľúbený deň v roku. Ale mám podozrenie, dopovaných škandál. Je zrejmé, že britský tím prichytená Valium do Aussies 'Vegemite sendviče.Alebo snáď clarkii a chlapci by sa mala vrátiť k tradičným tréningových techník…a proste tráviť viac času v krčme.
Ale radšej letieť domov do svojich shinpads a testikulárnej stráže, pretože oni dostanú LBW-ed na Mascot - rozsápáno, zbitá a walloped. Alebo zatknutý za zosobnenie kriketová tím. Ale vy Briti nemali príliš domýšľavý. Viete, prečo náš národný symbol je klokan? Vzhľadom k tomu, že sme dobrí opäť stavia na nohy. Takže budúci rok, budete škodoradostný bastardi!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára